Nuoret aikuiset - työtä, opintoja, elämää ja vähän reumaakin

Nuoret aikuiset juhlivat Suomen itsenäisyyden juhlavuonna omaa 10-vuotista taivaltaan. Ensimmäisessä tapaamisessa vuonna 2007 kokoontui kolme jäsentä ja tällä hetkellä toiminnassa on mukana runsas joukko aktiivisia 20-40 -vuotiaita nuoria aikuisia. Vuosiin on mahtunut monenlaista yhteistä tekemistä, kuulumisten ja kokemusten vaihtoa sekä yhdessä koettuja iloja ja suruja. Vuosittain olemme saaneet myös uusia jäseniä joukkoomme ja toivottavasti tänäkin vuonna uudet nuoret aikuiset löytävät toimintaan mukaan.

Haluatko vertaistukea, ajankohtaista tietoa tai vaikka ihan vaan iloa arkeen uusien tuttujen kera? Ryhmän toiminta huomioi erilaiset elämäntilanteet, joten mikäli tapaamisiin ei ole mahdollista osallistua aktiivisesti, pidämme yhteyttä tapaamisten lisäksi myös Facebookin, Whatsappin sekä sähköpostilistan kautta.

Aloitamme vuoden valmistautuen ystävänpäivään yhdessä askarrellen. Tapaamisten teemoja ideoimme yhdessä sähköpostilistan kautta. Kokoonnumme kevään aikana seuraavasti:
Ma 29.1. Klo 17.00
To 22.2. Klo 17.00