Esittely

Jyväskylän Reumayhdistyksen tarkoituksena on tehdä työtä Suomen Reumaliiton kanssa tuki- ja liikuntaelinsairaiden hoidon ja kuntoutuksen sekä muiden palvelujen ja elinolojen parantamiseksi ja kehittämiseksi. Haluamme tarjota jäsentemme arkeen tietoa terveydestä ja voimaa sekä virkistystä.

Tarjoamalla päivätapahtumia pyrimme lisäämään sosiaalisuutta. Virkistystä tarjoamme retkien ja matkojen muodossa. Eri reumasairauksien vertaistukitoiminnalla tarjoamme yksilötasoisempaa vertaistukea. Lisäksi haluamme tervehtiä jäseniämme ilolla heidän merkkipäivinään.

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyksen toiminta koostuu jäseniltojen asiantuntijaluennoista ja monipuolisista tapahtumista, matkoista, virkistys- ja kulttuuriretkistä sekä liikunnallisesta tarjonnasta. Lisäksi eri vertaistukiryhmät järjestävät toimintailtoja ja kursseja, jotka on tarkoitettu kaikille yhdistyksen jäsenille.

Opintokeskus Sivis rahoittaa yhdistyksen toimintaa ja tapahtumia.

ILMOITUSTAULU

14.6.2018
Jyväskylän Reumayhdistys ry ON SULJETTU juhannuksesta heinäkuun loppuun eli ajalla 22.6. – 31.7.2018.
Toimisto on jälleen auki ke 1.8.2018.

15.3.2018
Jalkahoitaja aloittaa Tules-keskuksen tiloissa!

Hoitola Miia Julia aloittaa yhdistyksen tiloissa 15.3.2018. Miia keskittyy jalkojen perushoitoon sekä jalkojen iho- ja kynsiongelmien hoitamiseen. Tarjolla on myös hemmotteluhoitoja, jotka sisältävät aina jalkahoidollisen osan. Miia tarjoaa Reumayhdistyksen jäsenille 5€ alennuksen kaikista jalkahoidoista! Ajanvaraukset numerosta 050 5631 879.

25.1.2018
Kevään 2018 Liikettä Niveliin -lehti on ilmestynyt!

Kevään Liikettä Niveliin -lehti on ilmestynyt ja se on postitettu jäsenille jäsenlaskun kera viikolla 1. Voit lukea lehteä tästä linkistä. Sama ohjelma on nyt päivitty nettisivuillemme.

2.1.2018 Pieni ele - keräys

Yhdistys on mukana Pieni ele - vammais- ja terveystyön keräyksessä. Katso tästä videoita keräyksestä. Lisätietoja saat täältä.

17.10.2016
Tietoa B-todistuksen maksuttomuudesta

Ministeriö on lähettänyt kunnille ohjekirjeen siitä, että terveyskeskukset eivät saa ottaa maksua B-lausunnosta. Lue aiheesta lisää tästä linkistä.

16.5.2016

Toimistonhoitaja Maika on nyt menestyksellisesti suorittanut ensiapukoulutuksen!